Τηλεφωνικά κέντρα IP

Yeastar LogoΗ επιχείρηση που θα επενδύσει στην εγκατάσταση και λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου IP, θα αποκομίσει πολλαπλά οφέλη τόσο σε θέματα οργάνωσης όσο και ελέγχου του επικοινωνιών της. Εφαρμογές καταγραφής κλήσεων, σύνδεση με προγράμματα CRM, δρομολόγησης κλήσεων εκτός εταιρείας, voice mail, είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα που παρέχει.

Η Yeastar προσφέρει αξιόπιστες λύσεις για τις εταιρίες που θέλουν να αναβαθμίσουν το τηλεφωνικό τους κέντρο. Υποστηρίζει ISDN, PSTN και VOIP συνδέσεις τηλεφωνίας και υποστηρίζει αναλογικές και ψηφιακές τηλεφωνικές συσκευές.

Όλα τα μοντέλα Yeastar έχουν όλες τις παρακάτω λειτουργίες:

  • Δεν απαιτείται ξεχωριστή τηλεφωνική καλωδίωση – χρησιμοποιείστε το δίκτυο υπολογιστών:

Ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP σας επιτρέπει να συνδέετε τηλεφωνικές συσκευές απευθείας σε μία συνηθισμένη θύρα δικτύου υπολογιστών (την οποία μπορεί να μοιράζεται με τον παρακείμενο υπολογιστή). Αυτό σημαίνει ότι δε χρειάζεται να εγκαταστήσετε & να διαθέτετε μια ξεχωριστή καλωδίωση για το τηλεφωνικό σύστημα, γεγονός που σας παρέχει πολύ μεγαλύτερη ευελιξία, ως προς την προσθήκη χρηστών/επεκτάσεων. Εάν μεταφέρεστε σε ένα νέο γραφείο και δεν έχετε εγκαταστήσει ακόμη τηλεφωνικές καλωδιώσεις, μπορείτε να έχετε σημαντική εξοικονόμηση εγκαθιστώντας απλά ένα δίκτυο υπολογιστών. 

  • Παροχή περισσότερων δυνατοτήτων:

Καθώς ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP λειτουργεί με βάση το λογισμικό, είναι ευκολότερο για τους κατασκευαστές λογισμικού να αναπτύξουν, να προσθέσουν και να βελτιώσουν τις ομάδες χαρακτηριστικών. Επομένως, τα περισσότερα τηλεφωνικά συστήματα VoIP συνοδεύονται από μια πλούσια γκάμα χαρακτηριστικών, στην οποία περιλαμβάνεται το σύστημα δρομολόγησης και διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων, ο τηλεφωνητής, η αναμονή κλήσεων και πολλά ακόμη. Οι επιλογές αυτές είναι συχνά εξαιρετικά δαπανηρές στα ιδιόκτητα συστήματα.

  • Καλύτερος έλεγχος μέσω καλύτερης καταγραφής:

Οι ρυθμίσεις VoIP αποθηκεύουν τις πληροφορίες των εισερχόμενων και των εξερχόμενων κλήσεων σε μία βάση δεδομένων στο τηλεφωνικό κέντρο, επιτρέποντας μια πολύ αποτελεσματικότερη καταγραφή της κίνησης των κλήσεων.

  • Δυνατότητα στους χρήστες άμεσης τοποθέτησης του τηλεφώνου τους σε οποιοδήποτε σημείο του γραφείου:

PhoneΟι χρήστες παίρνουν απλά το τηλέφωνό τους, το τοποθετούν στην κοντινότερη θύρα ethernet και διατηρούν τον αριθμό που ήδη έχουν!

 

Ρωτήστε μας για να σας κάνουμε μια ανάλυση για τις δικές σας ανάγκες…!!!

 

 

features